Autamme suunnittelemaan saumattoman 360-asiakaskokemuksen ja yhdenmukaisen brändikokemuksen.

Lue lisää meistä ja yrityksestämme

Yrityksemme

SANDAWES on yritys- ja palvelumuotoilutoimisto premium- ja luksusbrändeille. Tarjoamme brändien ja palvelujen muotoilua sekä konsultointia luksussektorille, lifestyle-, hyvinvointi- ja muotibrändeille, matkailualalle ja yrityksille, joille ylivoimainen asiakaskokemus on merkittävä kilpailutekijä.

Olemme strateginen, luova ja ketterä toimisto. Tuotamme yhteistyökumppaneidemme kanssa myös laadukkaat mainostoimistopalvelut sekä strategiset sisällöt ja digitaaliset ratkaisut.

Visiomme

SANDAWES on Pohjoismaisen luksusliiketoiminnan yritys- ja palvelumuotoilun edelläkävijä. Autamme olemassa olevia ja aloittavia pohjoismaisia brändejä ja yrityksiä kehittämään ja soveltamaan luksusstrategioita, joiden avulla yritys voi kasvaa luksussektorilla.

Visiomme on

  • luoda hienoja ja esteettisiä ympäristöjä, tuotteita ja palveluita, jotka
  • ovat toimivia ja tuottavat mielihyvää, onnellisuutta ja ainutlaatuisia kokemuksia ihmisille
  • eettisesti, sosiaalisesti ja ympäristönäkökulmasta kestävin keinoin, jotka kunnioittavat luontoa, luonnonvaroja ja ihmisiä
  • ja luovat pitkän ajan arvoa sekä yrityksille että yhteiskunnalle ja tulevaisuuden sukupolville.

Uusi luksus

Perinteinen luksus käsitteenä viittaa eksklusiivisiin, ylellisiin ja kalliisiin tuotteisiin ja palveluihin, jotka ovat vain harvojen saavutettavissa. Luksus terminä on kokenut inflaation markkinakoneistossa: luksuksena mainostetaan mitä tahansa ’vähän parempaa’. Luksus voi kuulostaa turhuudelta, kerskailulta, luonnonvarojen tuhlaukselta, mauttomilta merkkilaukuilta ja hintavilta Balin kylpylämatkoilta.

Meille luksus tarkoittaa autenttisuutta, laatua, käsityötä, taitoa, tyyliä, kauneutta, puhtaita ja parhaita raaka-aineita, yritysvastuullisuutta ja hienoa elämystä. Aitoa sydämellisyyttä asiakaspalvelussa. Kokonaisuutta, jossa jokainen yksityiskohta on täydelliseksi hiottu ja joka viestii luksusbrändistä. Tuotetta ja palvelua, joka luo maksimaalista arvoa asiakkaalle.

Suomessa ja Pohjoismaissa on valtava hyödyntämätön potentiaali maailman luksusmarkkinoille. Uusi pohjoinen luksus tarvitsee vain erityistä yritys- ja palvelumuotoilua sekä yritysjohdon panosta ja uskoa – mahdollisuuksia on yllin kyllin.

Konsulttimme

Ainomaria Parikka
Osakas, Brändi- ja Sisältöstrategi, Asiakaskokemusmuotoilija

Kauppatieteiden ja yhteiskuntatieteiden maisteri

Tausta: UX / BX / CX, digipalvelujen kehittäminen, viestinnän ja markkinoinnin asiantuntija- ja johtotehtävät, brändi- ja strategiakehitys, luksussektori, matkailu, wellness
Parhaillaan: strategisen markkinoinnin KTT-väitöskirjatutkija, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu, asiakaskokemuksen johtaminen
Verkkomedian tuottaja: In the Woods, Dear
Julkaisut: Customer Experience Management. Opening the Black Box with Discourse Analysis. (Väitöskirja, tekeillä)
Building the Dream Online: Does Participation in Luxury Brand’s Social Media Affect Brand Experience, Brand Affect, Brand Trust, and Brand Loyalty? (Pro Gradu 2015)
Tiedonhaun käyttöliittymien suunnittelu ja evaluointi. Aamulehden internetarkisto. (Pro Gradu 2002)

Riina Latvala
Osakas, Palvelumuotoilija

KTT, Restonomi YAMK, palvelujohtaminen

Tausta: palvelujohtaminen, palvelusektori, matkailu ja turismi, palvelumuotoilu ja prossien kehittäminen

Julkaisut: Suomalainen luksus käsitteenä ja ilmiönä (Theseus 2013)
Luksuspalvelun haasteet – palveluntuottajan näkökulma (Väitöskirja)

Back to Top