Asiakaskokemuksen voi jättää sattumankin varaan, mutta jos etsit liiketoiminnan kasvua, se kannattaa suunnitella huippuunsa.
Meillä on pitkä kokemus matkailualan liiketoiminnasta. Olemme erityisen kiinnostuneita pohjoisen mahdollisuuksista: Pohjoismaiden luonnosta ja hiljaisuudesta. Tiedämme miten ainutlaatuisia kokemuksia luodaan. Pohjoisen tuotteistaminen luksukseksi vaatii tuhansien yksityiskohtien hiomista ja huipputason palvelua.
Asiakkaitamme ovat palveluita, tiloja ja tapahtumia turisteille ja muille matkailijoille tarjoavat yritykset – näitä ovat mm. hotellit, lomakylät, sekä seikkailu- ja elämyspalveluyritykset.
Yhdistelmä matkailua ja terveyttä tai hyvinvointia – terveysturismi ja hyvinvointimatkailu – on nouseva trendi kansainvälisesti ja kansallisesti. Meillä on pitkä kokemus myös terveyssektorilta ja lifestylesta, laaja osaaminen ajankohtaisista trendeistä ja markkinoista, sekä ainutlaatuisia uusia ideoita pohjoisen markkinoille.
Louis Vuittoniksi ei synnytä yhdessä yössä. Arvobrändeillä on pitkä maineikas historia ja korkealaatuiset tuotteet, rahaa ja onneakin on tarvittu. Huolellisella suunnittelulla ja johtamisella uusillakin yrityksillä on mahdollisuus valloittaa luksusmarkkinat ja luoda uusia kansainvälisiä brändejä.
Digitalisaatio on tuonut monia haasteita perinteisille luksusbrändeille. Tavallisiin brändeihin verrattuna perinteisellä luksuksella on kuitenkin erityisiä etuja digitaalisessa markkinoinnissa ja vaikuttajamarkkinoinnissa. Luksuksen pitää olla mukana ja edelläkävijänä verkossa, toimintatavat ovat kuitenkin erilaisia kuin tavallisilla brändeillä.
Olemme hyvin kiinnostuneita yrityksestäsi, jos sillä on pitkä historia ja korkealaatuisia tuotteita – palvelemme missä tahansa digitalisoitumisen vaiheessa. Luksusmarkkinoille tähtääviä start-upeja autamme mielellämme kehittämällä ainutlaatuisia uusia tarinoita, joista ajan myötä tulee historiallisia tarinoita.
Luksuksessa on aina kyse eksklusiivisuudesta, tuotteesta yhdistettynä palveluun. Aito luksus on käsintehtyä, innovatiivista, huippulaatuista, valmistettua hienoimmista aineksista ja lähellä tuotettua. Luksus on autenttista.
Olemme löytäneet Suomesta ja Pohjoismaista paljon ylellisiä tuotteita, jotka jäävät luksuksen ulkopuolelle, koska niiden potentiaalia ei ole täysin ymmärretty. Monissa tapauksissa budjetit ovat olleet liian pieniä tai strategisia päätöksiä on tehty väärin: rahoitus on suunnattu yksipuolisesti tuotekehitykseen tai laitteisiin, ja kustannuksia on leikattu markkinoinnista. Tuloksena on usein kotikutoista brändisuunnittelua, verkkosivuja ja markkinointimateriaalia. ’Käsintehty’ tässä yhteydessä kääntyy yritystä vastaan ja pudottaa sen välittömästi luksussegmentistä. Luksuksessa jokainen kosketuspiste tukee luksuskokemusta.
Suomen markkinoilla on eksklusiivisia tuotteita. Me tiedämme miten brändejä rakennetaan. Autamme sinua ajattelemaan isosti.
Meillä on laaja osaaminen lifestyle-kategoriassa: muodin, designin, taiteiden, sisustuksen ja ruokakulttuurin konsepteissa, sekä terveys- ja hyvinvointikategoriassa, johon kuuluvat mm. sauna ja kylpylät, kauneus, liikunta, ravitsemus ja kokonaisvaltaisesti ihmisen mieli ja keho.
Lifestylen ja hyvinvoinnin markkinat ovat hyvin kilpaillut. Luksusstrategia voi olla erityinen lisäarvo, jota muiden ei ole helppo jäljitellä. Kaikki yritykset voivat hyötyä luksustason palvelusta, sillä asiakaskokemuksesta on tullut yrityksien yksi merkittävimmistä menestystekijöistä.
Terveys- ja hyvinvointimatkailu on kasvanut valtavasti viime vuosina. Pohjoismaissa odottaa vielä suunnaton potentiaali löytämistä, tuotteistamista, innovoimista, kehittämistä, brändäystä ja markkinointia maailmalle.
Ajattelemme isosti.
Luksuksen liiketoimintastrategiat ja prosessit ovat aivan erilaisia verrattuna muiden alojen strategioihin. Uskottava bränditarina ja hienot verkkosivut eivät riitä – pitää tuntea luksuksen lainalaisuudet ja erilaisten liiketoimintamallien rakenteet.
Luksusbrändin voi lanseerata vain kerran, koska ensimmäiset mielikuvat ovat pysyviä. Kannustamme aloittavia yrityksiä yhteistyöhön kanssamme mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Joskus alkavat luksusyritykset tarvitsevat vain pientä hiomista ja kannustetta, toisinaan koko konsepti pitäisi ajatella uudestaan.
Olemme valmiita käärimään myös omat hihamme menestymisesi eteen. Ota siis rohkeasti yhteyttä.
Teoriassa luksusta voi rakentaa mihin tahansa yritykseen, tuotteeseen, palveluun tai alaan. Käytännössä tiettyjen kriteerien pitää täyttyä, jotta yritys voisi nousta luksuskategoriaan.
Jos yrityksesi tai brändisi ei aivan sovellu luksuskandidaatiksi, saatat silti hyötyä luksuksen parhaista käytännöistä. Ei siis ole väliä toimitko kirjanpidossa, maataloudessa, vähittäiskaupassa, B2B:ssa tai avaruusmatkailussa – analysoimme mahdollisuutesi.
Analyysiimme kuuluu yrityksesi, tuotteesi ja palvelusi tutkimista, olemassa olevien ja potentiaalisten asiakkaidesi arviointia sekä markkinoiden mahdollisuuksien tarkastelua.
Voisiko yrityksessäsi olla luksusta?